با حضور مسوولان؛

آیین قدردانی از خیران مدرسه ساز سمنان

آیین قدردانی از خیران مدرسه ساز سمنان

به گزارش دانشگاه فارسی، همایش بزرگ قدردانی از خیران مدرسه ساز استان سمنان با حضور استاندار و تعدادی از مسئولان برگزار گردید.



به گزارش دانشگاه فارسی به نقل از مهر، مراسم تجلیل از خیران مدرسه ساز استان سمنان پس از ظهر چهارشنبه در یک مجتمع پذیرایی در مرکز استان سمنان با حضور استاندار سمنان، مدیرکل آموزش و پرورش، مدیرکل نوسازی مدارس استان و جمعی دیگر از مسؤولان برگزار گردید.
در این مراسم از چند نفر خیران مدرسه ساز که با کمک های خود بانی ساخت کلاس های درس در استان سمنان شدند، قدردانی به عمل آمد.
مدیرکل نوسازی مدارس استان سمنان در این مراسم ضمن بیان این که در دو سال و نیم گذشته بیشتر از ۱۴۰ میلیارد تومان خیران مدرسه ساز در استان کمک کرده اند، اظهار داشت: این کمک ها سبب شد تا بتوانیمظرفیت های تحصیلی خوبی را بخصوص در مناطق محروم اضافه نماییم.
امیر حسین قزوینیان با اشاره به اینکه خیران مدرسه ساز نقش بسزایی در مدرسه سازی و ایجاد کلاس های درس در مدارس استان دارند، تصریح کرد: امروز شاهد برگزاری جشنواره خیران مدرسه ساز برای بیست و پنجمین بار در استان سمنان هستیم.
وی با اشاره به اینکه خیران مدرسه ساز در استان سمنان سال جاری هم تعهدی را برای کمک داشتند که ۷۰ درصد آن محقق شد، اضافه کرد: این ارقام توانسته در زمینه تجهیز مدارس به ما خیلی کمک نماید.
در این مراسم تعدادی از خیران مدرسه ساز استان سمنان مورد تقدیر قرار گرفتند.


منبع:

1403/04/02
12:41:48
5.0 / 5
228
تگهای خبر: آموزش , تحصیل , جشنواره , محقق
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۳
دانشگاه فارسی

دانشگاه فارسی

آموزش از راه دور

unifarsi.ir - حقوق مادی و معنوی سایت دانشگاه فارسی محفوظ است